onsdag 9 april 2014

Vilken utmaning!

Hej!  Jag heter Catharina Sundström Larsson och jag gillar att sticka, virka och även att sy lite mellan varven. Jag såg den här utmaningen för någon dag sedan och har kommit fram till att det här behöver jag vara med i. Precis som flera andra skriver så stickar jag gärna sockor men väldigt sällan till mig själv. Min ambition är att sticka ett par i månaden under den här tiden och att först och främst använda det som finns hemma. Vilket innebär att jag till hösten får köpa lite nytt garn! Har inte bestämt mönster ännu utan det får jag komma på under tiden. Håller just nu på med ett par korta sockor med picotkant i bomull och ull.
Har en blogg som jag har skött dåligt men nu tar jag tag i den igen; http://cattasundstrom.blogg.se
Heter cathawithlove på instagram.
 Lycka till!
Catha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar