fredag 11 april 2014

Borde låta bli



Nu är jag också med fast jag borde låta bli men jag vet att jag har en del tåg/buss resor bokade och då blir det bra med sockor. Tar inte så stor plats i packningen och man kan prata samtidigt.

Jag heter Emy-Ann och bloggar här. Bor i Åkersberga norr om Stockholm. Jag finns inte på Instagram men kommer att lösa det under resan, det blir första utmaningen för mig.

Min andra utmaningar  

-         Sticka klart restgarnssockorna till KM. Började i februari efter att läst här
-         Hitta ett trevligt mönster i en av böckerna i bokhyllan
-         Inte köpa något nytt sockgarn
-         Glada sockor till en arbetskamrat som önskar sig mycket rött och orange 
-         Grön/röd/orange sockor med lyfta maskor till mig


 Sen får vi se vad det blir

2 kommentarer:

  1. Heja dig! Det kommer att gå jättebra. Du vet var du kan höra av dig om du behöver teknisk support. =)

    SvaraRadera