måndag 7 april 2014

Precis vad jag behöver!

Upptäckte i helgen när jag var i fjällen och skulle packa inför resan: JAG HAR INGA EGNA HEMSTICKADE SOCKAR!!! Stickar och ger bort till höger och vänster, men inga till mig själv, hur kan det bli så? Lånade ett par av dotter utan att fråga och bestämde att nu jäklar ska jag sticka flera par åt mig själv, så den här utmaningen är som klippt och skuren för mig. Har en uppsjö restgarner och hela härvor av sockgarn bland annat ett härva "svenska kocken från Mupparna" färgad av Another crafty girl, liggande i gömmorna, så minst 2 par ska bli klara innan september när kvällarna på balkongen börjar kräva tjockstrumpor på! Och så ska jag lära mig magic-loop så jag inte fortsätter lida av SSS...

//Christina 
http://krickelinas.blogspot.se/

1 kommentar:

  1. Men Gud vilket garn! Nu blev jag väldigt shoppingsugen och det var ju inte riktigt meningen. ;)

    SvaraRadera