söndag 13 april 2014

Lägesrapport


Igår kväll återupptog jag stickandet på min avstannade UFO-socka. Den är från förra årets sommarsemester då jag i totalt nervarvat tillstånd hade ro att sticka skaftet på fina Pamina. Efter det gasade livet på igen och det fanns inte längre tid till att stirra i diagram och pillra med vridna maskor. Så den blev liggande. Vid något tillfälle under hösten/vintern har jag stickat hälen och sen lagt ifrån mig den igen. Men nu kändes det sjukt kul att slänga sig in i diagrammen och bara sticka på igen. Med liv och lust! Jag kör på så länge det känns roligt, när det blir tråkigt kan jag nysta orange garn. Hej, hej!

6 kommentarer:

  1. De är fantastiska! Vilket arbete! Jag är så imponerad.

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Vridna maskor är så grymt snyggt. Heja!

    SvaraRadera
  3. Jättefina. Som måste du sticka klart ! Så vi andra kan vara avundsjuka

    SvaraRadera