måndag 1 september 2014

Tack till en rolig utmaning!

Vill tacka för Dödergöks roliga ide med sockutmaningen.
Hade varit kul med något liknade i framtiden, vad sägs om vantutmaning?

Jag har stickat mina åtta par sockor som ett av mina mål.

Har tyvärr inte stickat allt från mitt garnlager, men en del.
Har däremot ökat på det en del..... det är ju så kul  med garn.

Det har blivit en del nya hälar för mig och jag har stickat med magic loop.
Ska bara sticka båda paren samtidigt på magic loop också, men det får jag ta tag i
efter denna utmaning.


Min största utmaning med detta är att jag har börjat blogga om min stickning,
det hade jag aldrig trott!!

Vet inte hur man länkar, men min blogg heter Virre's stickning. 
Titta gärna in och lämna en kommentar om ni vill.

Kram Veronica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar