söndag 10 augusti 2014

Summa-summarum

Min sockutmaning är till ända. Fullbordad. Känner mig nöjd, stolt och oerhört tacksam.


Drops mönster som jag bara hade stickat färdigt EN socka... Nu är de ett par!


Drops mönster som jag bara hade stickat färdigt EN socka... Nu är de också ett par!


Kalajoki. Ett mönster jag var sugen på att prova. Det var roligt att sticka. Rekommenderar dig varmt att prova.


Experimenternas experiment... Ville prova Judy's magic cast-on, magic loop och sweet tomato heel. Då blev det de här sockorna. Utgick från mönstret Flambeau. Blev helt trollbunden av alla tre metoderna.



Summa-summarum är min sockutmaning genomförd. Allt tack vara Dödergöks utmaning. Är så otroligt tacksam!!!! Så mycket jag har lärt mig i den här utmaningen. Två par sockar, som bara låg och skräpade i UFO-korgen, som nu blivit par. Plus två par sockar med olika tekniska utmaningar för mig. Tack kära Dödergök!! Tack kära medutmanare, för heja-rop och outsinlig inspiration! TACK!!!

1 kommentar: